20 Mayıs 2009 Çarşamba

Hedefe Ulaşmaya Dair

1 - Sosyal insan olun . Çevrenizi genişletin , dilinize sahip olun, kalp kırmayın.

2 - İki gününüz birbirine eşit olmasın , yanlış olduğunu gördüğünüz her adım ileriye doğru atılmış bir başka adım olarak görüp , ders alın.

3 - Başkalarıyla değil kendinizle yarışın.

4 - Sağlıklı yaşamak için gıda politikasını sürekli gözden geçirin. (süper sağlık ilkelerine uyun)

5 - Sabah gün doğmadan kalkıp sonra katiyen yatmayın, mutlaka kitap okuyun, kahvaltıyı ailece yapın.

6 - Her gün birkaç dakika hedeflerinizi ,yapacaklarınızı düşünün,

7 - Suçluluk duygusu hissedeceğiniz davranışlardan uzak durun,

8 - Dostlarınıza kendi problemlerimden değil iyiliklerinizden bahsedip, onların problemlerine ortak olun, dertlerini gidermeye çalışın(hiç olmasa bir tebessümle onların yanında olduğunuzu hissettirin) .

9 - Dünya sevgisini hayatınızı mahvedecek kadar çok üst seviyede tutmamayı öğrenin,

10- Ailenize zaman ayırarak onların problemlerini çözüp ilişkilerinizi daha sıkı yapın. 
11- Öl söz verme öl sözünden dönme ,doğru ol ki ; sırtın yere gelmesin.

12- Dünyayı sevin ama Ahireti unutmayın, Yaşamayı sevin, ölümü unutmayın, Malı mülkü sevin hesabını unutmayın,

13- Yaratılanları sevin, yaratanı unutmayın, saray hayatını sevin, kabri unutmayın.

14- Haftada bir günü kendinize, ailenize ve dinlenmeye mutlaka ayırın.

3 yorum:

zuzu* dedi ki...

sen bana yorum yazma bi bana rakip blog aç hadi bakalım :))

Adsız dedi ki...

zafercim bu pozitifilk ne bu kadar :) ayrıca yorumun in teşekkür ederim

newlife dedi ki...

zafercim biliyorum sen teknolojiye bu aralar kapalısn ama yine yorum yapmak istedim açtığn zaman görmen dileğiyle:)

Aslında güveneceğin hiçbir şey YOKMUŞ

Ama nasıl hissediyorum biliyor musun?  Şimdi böyle insanın hayatta güvendiği bazı şeyler vardır ya hani. Başı sıkışınca falan. Ne bi...